loading

Projekt jest podstawą dobrej reklamy. Dobry projekt sprzedaje Twoje usługi. Zły jest antyreklamą.

Posiadamy duże doświadczenie w projektowaniu reklam pod każdym względem.

Czas projektowania

Projektowanie zaczynamy od ustalenia oczekiwań klienta odnośnie reklamy. Na tym etapie zbieramy niezbędne dla nas informacje, które będą pomocne przy tworzeniu linii projektowych. Jak zbieramy te informacje ? Tego dowiesz się w czasie rozmów z nami. Możemy tylko powiedzieć, że bardzo ułatwiamy ten proces :-)

Po zebraniu najważniejszych informacji przystępujemy do prac projektowych. Z reguły w trzecim dniu od zlecenia pracy przesyłamy do klienta propozycje linii graficznych do oceny. Rozpoczyna się tym samym etap korekt projektu, który może trwać dzień lub kilka dni w zależności od charakteru zmian w projekcie. Z doświadczenia jednak wiemy, że projekt jest gotowy w ciągu tygodnia od przedstawienia pierwszej propozycji.

Jak przygotować pliki

Wykonanie każdej reklamy wymaga jej przygotowania. W tym celu zamieściliśmy podstawowe parametry jakimi powinny charakteryzować się pliki przesyłane do nas drogą elektroniczną. Mamy nadzieję, że informacje poniżej pomogą wszystkim zainteresowanym.

Pliki zawierające logo i / lub treść reklamową najlepiej aby były przesłane w postaci wektorowej ( rozszerzenia eps, ai, cdr ) gdzie czcionki zamienione są na krzywe. W przypadku kiedy firma nie posiada takiej wersji przyjmujemy również wersje ( jpg, tiff, giff, psd ). Przygotowanie takiego pliku do postaci wektorowej wiąże się z kosztami pracy grafika. Praca ta jest wycenia indywidualnie po otrzymaniu materiału.

Koszty projektu

Koszt projektu jest określony na poziomie 550 zł netto i wykonywany jest do skutku a więc do pełnej akceptacji klienta. Nie ma więc możliwości abyśmy nie stworzyli projektu niezgodnego z oczekiwaniami. Projekt obejmuje przygotowanie plików projektowych. Jeśli realizacja usługi następuje u nas pliki produkcyjne są przygotowywane w ramach ceny projektu. Jeśli nie posiadasz zdjęć do wykorzystania do projektu powinieneś wziąć pod uwagę koszt ich zakupu. Dobrej jakości zdjęcie to wydatek między 70-120 zł w zależności od wielkości zdjęcia na samochodzie. Dobór zdjęć na etapie projektu możemy powierzyć Tobie udostępniając bank zdjęć lub możesz nam zaufać i pozostawić wybór naszym grafikom.

Paleta kolorystyczna

Przy tworzeniu projektów, szczególnie dla typu reklam wycinanych przydatna jest wiedza na temat dostępnych kolorów folii. Obok pokazujemy wybraną ofertę kolorystyczną folii dostępnych na rynku (dedykowanych do grafiki na samochody, posiadających od 3-10 lat trwałości). Paleta kolorystyczna jest znacznie szersza szczególnie jeśli mówimy o zmianie koloru samochodu. Wszystkie wzorniki kolorystyczne dostępne są w naszym biurze.

Pliki projektowe a pliki produkcyjne

Pliki projektowe to pliki w postaci poglądowej przedstawiające jak będzie wyglądać reklama na samochodzie. Są to zwykle pliki w postaci .pdf czy .jpg i obrazują rzuty samochodu z reklamą z każdej strony. Z plików tych nie można przygotować materiałów do naniesienia na samochód ponieważ są niskiej jakości oraz nie są przygotowane w odpowiedniej skali. Pliki projektowe służą wyłącznie zobrazowaniu jak będzie wyglądał samochód z reklamą.

Pliki produkcyjne to pliki, które są już przygotowane przez studio graficzne w skali 1:1, w odpowiedniej rozdzielczości oraz formacie. Przygotowanie takich plików zajmuje dość dużo czasu. Jest to etap następujący po projektowaniu reklamy. Kiedy mamy już zaakceptowany projekt oraz koszty oznakowania samochodu na podstawie wybranego projektu wtedy przygotowujemy pliki produkcyjne a więc takie, które można wysłać do maszyny aby je wydrukować lub wyciąć.

© 2020, Auto-reklama.pl
Reklama na samochodach