Jak przebiega projektowanie reklamy ?
Proces oznakowania samochodu rozpoczynamy od określenia projektu tego oznakowania. Jeśli klient posiada już gotowy projekt, wtedy najlepiej jest go wysłać aby dokonać konkretnej wyceny oznakowania. Jeśli projektu oznakowania nie ma wówczas możemy projekt taki przygotować. Aby rozpocząć prace nad projektem niezbędne są dla nas informacje typu:
-co ma komunikować reklama ( hasłowo )
- czy przewidują Państwo wykorzystanie zdjęć ( czy posiadają Państwo te zdjęcia czy oczekują propozycji od nas)
- czy ma być zamieszczone logo firmy ( jeśli tak prosimy o przesłanie w formacie eps, ai, cdr lub tiff dla wydruków) oraz inne dane ( prosimy o przesłanie)
- jaka powierzchnia samochodu ma zostać wykorzystana pod reklamę ( np. cały samochód, maska, boki, drzwi, na dole strony znajdują się warianty rozmieszczenia reklamy na samochodzie)
- czy są preferencje co do kolorystyki reklamy ( w jakich barwach ma być utrzymana)
- czy reklama ma być agresywna, stonowana, elegancka, artystyczna, inna
Im więcej informacji wyjściowych tym prace nad projektem przebiegną sprawniej.
Zapraszamy również na naszą stronę gdzie w części GALERIA można zobaczyć więcej naszych realizacji.
Projekty zawierające proste znaki, litery, cyfry, ciągi liter czy znaków są bezpłatne i wykonujemy je na poczekaniu w naszej siedzibie w obecności klienta. Projekty wykorzystujące zdjęcia, grafiki wielokolorowe itp. elementy są odpłatne i kosztują 550 zł netto (676 zł brutto). Pracę nad projektami rozpoczynamy po otrzymaniu od Państwa płatności. Pierwsze propozycje otrzymają Państwo po 2-3 dniach roboczych od zaksięgowania wpłaty.
Po przedstawieniu projektów boku pojazdu dopracowujemy wybrany kierunek do momentu akceptacji. Zwykle przedstawiamy 3-4 linie projektów do wyboru. Brak reakcji ze strony klienta na przesłane propozycje projektowe w czasie dłużyszym niż 2 miesiące traktujemy jako zamknięcie zlecenia.
Następnie na podstawie zaakceptowanego projektu wykonujemy wycenę oznakowania auta. Można również na etapie projektowania określić budżet w jakim chcemy się zmieścić z reklamą. Ułatwia to projektowanie.
Cena za projekt uwzględnia przygotowanie propozycji linii graficznych projektów do wyboru. Nie uwzględnia kosztów przygotowania plików produkcyjnych.
Jeśli chodzi o termin realizacji jest on określony po akceptacji projektu. Zazwyczaj reklamy proste (wycinane) są realizowane w ciągu 2 dni. Reklamy drukowane ze względów technologicznych (druk-wysychanie, lakierowanie-wysychanie) są wykonywane w ciągu 4-5 dni roboczych od akceptacji zlecenia.
Reklamy są wykonywane na foliach renomowanych producentów 3M, Avery, Oracal przeznaczonych wyłącznie do oznakowywania pojazdów z 5,8 i 10 letnią gwarancją producenta. Wydruki są zabezpieczone laminatem płynnym, który chroni przed zarysowaniami podczas eksploatacji oraz przed zmianą koloru wydruku ( blaknięcie) w ciągu czterech lat przy zastosowaniu właściwej konserwacji pojazdu.
Koszty zakupu ewentualnych zdjęć wykorzystywanych do reklam nie są wliczone w koszty projektu. Koszt stanowi zwykle około 80 -120 zł netto za zdjęcie.
Jeśli oznakowywanych pojazdów jest więcej niż 1 wówczas zaakceptowany projekt jest dostosowywany do innych pojazdów bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
W przypadku zainteresowania naszą ofertą i akceptacji przedstawionych warunków proszę o podanie danych do faktury pro-forma, którą prześlemy mailem. Fakturę właściwą wysyłamy pocztą po odnotowaniu płatności.