Dla reklam drukowanych
Trwałość reklamy drukowanej zależy od kilku czynników.1. od materiału z jakiego jest wykonana. Każda folia ma określoną trwałość i wytrzymałość. Jeśli reklamę wykonamy na folii ekonomicznej a więc krótkookresowej nie liczmy na jej długą trwałość. Każda folia inaczej zachowuje się na słońcu oraz na mrozie. Poza tym każda folia inaczej reaguje na tusz drukarski i zawarte w nim rozpuszczalniki.
2. od przygotowania podłoża przed przyklejeniem. Niewłaściwie przygotowane podłoże nie gwarantuje dobrego przylegania folii do nadwozia i z czasem ulega ona odklejaniu.
3. stanu nadwozia pojazdu.
4. od zabezpieczenia wydruku przed umieszczeniem na samochodzie. Czym i jakiej jakości materiałem została zabezpieczona.
5. od rodzaju tuszu jakimi została wydrukowana reklama. Tanie tusze niestety mają to do siebie, że pomimo lakierowania / laminowania po roku potrafią wyblaknąć. Jest taniej ale coś za coś.
6. od dbania o reklamę. Nie jest to oczywiste dla wszystkich użytkowników ale u nas dowiesz się co robić żeby reklama długo była w dobrym stanie.
Ogólnie więc jest wiele czynników wpływających na trwałość reklamy drukowanej. Najważniejsze dla klienta jest ILE CZASU PRZEŻYJE REKLAMA ? odpowiedź jest powyżej - wszystko zależy od powyższych czynników. Generalnie dobrze zrobiona reklama powinna przetrwać na samochodzie 4 lata bez widocznych przebarwień kolorystycznych.