loading

Dla reklam drukowanych

Trwałość reklamy drukowanej zależy od kilku czynników.
1. od materiału z jakiego jest wykonana. Każda folia ma określoną trwałość i wytrzymałość. Jeśli reklamę wykonamy na folii ekonomicznej a więc krótkookresowej nie liczmy na jej długą trwałość. Każda folia inaczej zachowuje się na słońcu oraz na mrozie. Poza tym każda folia inaczej reaguje na tusz drukarski i zawarte w nim rozpuszczalniki.

2. od przygotowania podłoża przed przyklejeniem. Niewłaściwie przygotowane podłoże nie gwarantuje dobrego przylegania folii do nadwozia i z czasem ulega ona odklejaniu.

3. stanu nadwozia pojazdu.

4. od zabezpieczenia wydruku przed umieszczeniem na samochodzie. Czym i jakiej jakości materiałem została zabezpieczona.

5. od rodzaju tuszu jakimi została wydrukowana reklama. Tanie tusze niestety mają to do siebie, że pomimo lakierowania / laminowania po roku potrafią wyblaknąć. Jest taniej ale coś za coś.

6. od dbania o reklamę. Nie jest to oczywiste dla wszystkich użytkowników ale u nas dowiesz się co robić żeby reklama długo była w dobrym stanie.

Ogólnie więc jest wiele czynników wpływających na trwałość reklamy drukowanej. Najważniejsze dla klienta jest ILE CZASU PRZEŻYJE REKLAMA ? odpowiedź jest powyżej - wszystko zależy od powyższych czynników. Generalnie dobrze zrobiona reklama powinna przetrwać na samochodzie 4 lata bez widocznych przebarwień kolorystycznych.

Dla reklam magnetycznych

Reklamy magnetyczne powinny posiadać taką samą trwałość jak reklamy drukowane ponieważ są wykonywane identyczną techniką. Powierzchnia tych reklam jest gładka, polakierowana co ułatwia utrzymanie takiej reklamy w czystości. Najważniejszym jest jednak umiejętne obchodzenie się z tym rodzajem reklam a to jest główną przyczyną ich uszkodzeń. Reklamy magnetyczne są "ciężkie". Posiadają między dwoma foliami magnes. Częste łamanie reklamy, mocne jej podwijanie czy zaginanie powoduje złamanie się cienkiego magnesu wewnątrz folii. Jest to najczęstsza przyczyna uszkodzeń reklam magnetycznych.

Dla reklam wycinanych

Reklamy wycinane powinny być najtrwalsze. Wykonane z odpowiedniego materiału potrafią przeżyć samochód. Są odporne na warunki atmosfertyczne i różnice temperatur. Dobra folia zachowuje swoje właściwości techniczne oraz kolor do 10 lat. Najważniejszy jest jednak właściwy dobór materiału. Jeśli folia na Twoim samochodzie zaczyna się marszczyć lub pękać oznacza to, że albo zaoszczędziłeś na materiale albo ktoś Cię oszukał.

© 2020, Auto-reklama.pl
Reklama na samochodach