REKLAMA NA SAMOCHODACH
ponad 3500 oznakowanych samochodów
20 lat doświadczenia
lakierowanie maszynowe wydruków
projekty, duża hala na samochody

Jak przygotować pliki

Wykonanie każdej reklamy wymaga jej przygotowania. W tym celu zamieściliśmy podstawowe parametry jakimi powinny charakteryzować się pliki przesyłane do nas drogą elektroniczną. Mamy nadzieję, że informacje poniżej pomogą wszystkim zainteresowanym

 

PLIKI DO REKLAMY WYCINANEJ


 

Pliki zawierające logo i / lub treść reklamową najlepiej aby były przesłane w postaci wektorowej ( rozszerzenia eps, ai, cdr ) gdzie czcionki zamienione są na krzywe.  W przypadku kiedy firma nie posiada takiej wersji przyjmujemy również wersje ( jpg, tiff, giff, psd ). Przygotowanie takiego pliku do postaci wektorowej wiąże się z kosztami pracy grafika. Praca ta jest wycenia indywidualnie po otrzymaniu materiału.

 

PLIKI DO REKLAMY DRUKOWANEJ


 

Pliki zawierające zdjęcia lub elementy wielokolorowe powinny się charakteryzować wysoką rozdzielczością. Nie określamy minimum jednak najlepiej jeśli jest to co najmniej 150 dpi w skali 1:1.

Zdjęcia o niższej rozdzielczości można również wykorzystywać jednak na mniejszych powierzchniach.

 

Format plików : tiff, psd ( spłaszczony ) lub jeśli ma być wykorzystany do projektów  to jako plik otwarty.

 

Pliki przygotowujemy w kolorach CMYK. ( czarny po 100 ).

W przypadku przygotowania plików produkcyjnych spady z każdej strony po 10 cm.

Polski