REKLAMA NA SAMOCHODACH
ponad 3500 oznakowanych samochodów
20 lat doświadczenia
lakierowanie maszynowe wydruków
projekty, duża hala na samochody

Drukowana

Najbardziej efektowna reklama na pojazdach, wykorzystująca zdjęcia oraz dająca nieograniczone możliwości kreacji. Barwne wydruki w połączeniu z dobrym projektem zawsze zwrócą uwagę na Twój pojazd. Lakierowany wydruk ochroni reklamę i doda jest blasku. Reklamy drukowane to takie, w których występują co najmniej 3 kolory. Tego typu reklamy najczęściej wykorzystują zdjęcia. Są one drukowane na folii samoprzylepnej za pomocą tuszu (tak zwanego solventu) pozwalającego na druk na każdym materiale. Na pojazdy stosuje się folie o trwałości min 5 lat.

Druk odbywa się 4 farbami ( CMYK - Cyjan -niebieski, Magenta - czerwony, Yellow - żółty, K - czarny). Kolory te są przez maszynę dobierane i mieszane dzięki czemu uzyskujemy na wydruku wszystkie barwy. Tusze, którymi są drukowane reklamy noszą nazwę tuszy solventowych i oparte są na rozpuszczalnikach, dzięki którym farba może wniknąć w podłoże. Druk solventowy jest odporny na warunki atmosferyczne jednak wydruki na samochody zawsze zabezpieczamy laminatem płynnym. Chroni to wydruk przed porysowaniem oraz blaknięciem. Proces druku trwa dość krótko ( 2 godziny). Po nim następuje suszenie wydruków przez 15 godzin a następnie ich laminowanie i suszenie przez 6 godzin.Istotną rzeczą przy tego typu reklamach jest wysoka jakość zdjęć, które są wykorzystywane do reklam. Im jakość jest wyższa tym lepszy efekt reklamy na samochodzie. Z reguły zdjęcia powinny charakteryzować się wysoką rozdzielczością czyli co najmniej 150 dpi w skali 1:1. Na życzenie klienta wykonujemy wydruki z mniejszych plików. Materiałem, na którym umieszczamy wydruk jest biała folia samoprzylepna, przeznaczona do wykonywania reklam na nierównych powierzchniach. Możliwy jest również wydruk na foli bezbarwnej jeśli chce się uzyskać bardziej stonowane kolory.

 

DRUKOWANE NA FOLIACH MAGNETYCZNYCH


 

Reklamy drukowane można umieścić na foliach magnetycznych. Istnieje jednak warunek - powierzchnia, na której będzie umieszczona taka reklama powinna być idealnie płaska.

 

REKLAMA DRUKOWANA NA SZYBACH


 

Reklamy umieszczane na szybach z reguły są drukowane na tak zwanej folii jednostronnie przepuszczalnej (One Way Vision). Folia ta posiada w swojej strukturze dziurki i jest od strony z klejem czarna (od wewnątrz) dlatego od wewnątrz jest możliwa przez nią widoczność. Folie te różnią się między sobą średnicą dziurek a tym samym polem widzenia. Im większe dziurki tym lepsza widoczność od wewnątrz a im mniejsze tym gorsza jednak wydruk od strony zewnętrznej jest bardziej wyraźny. Na rynku dostępnych jest wiele folii, które różnią się między sobą średnica oczek ale przede wszystkim siłą klejenia. Im folia tańsza tym siła klejenia mniejsza co w konsekwencji ma wpływ na jej przyczepność do szyby

 

Polski